Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Saturday, January 19, 2013

回眸時的悲傷

眼前剝落的,不是石灰,也不是風化的水泥,
是悲傷是回眸時,久久凝望,鬱滯在前方的悲傷
碗裏盛裝的,不是中藥,也不是一杯五元的涼茶,
是人生是迷惘時,心中潮湧,和血匯成一體的人生
我,依然活在過往,亦如太陽每天東起西落
我,依然活在這裡,亦如心臟時時刻刻噗噗跳著
只是我,無法告別,眼眶裏抹不去的背影;無法放下,和人生做一個決絕
我,依然堅強著,只是裝得太累
只是我,心裏還有夢,關於家,暖暖的
不曾離去

0 comments:

Post a Comment

 

Where Broken Heart Goes

My Social Network

Translate This

About Me

My Photo
Live to love and love to live. The motto that I held on my entire life. Just a regular guy who loves what I am passionate in life. A song writer and producer. Living life on the move. From Malaysia to The States, New Zealand to Singapore. With the companion of great people in life. In and out from the music industry. Taking everything one step at a time. 
Eric believe what Eric says~ Cuz Eric is God~